Необхідно дізнатися рейтинг вашої компанії на ринку? Проведіть оцінку торгової марки. Ця операція визначить її ринкову вартість, а також ступінь впливу товарного знаку на прибуток і обсяг реалізованої продукції.
Проведення оцінки вартості торгової марки відкриває для її власника істотні переваги:
- торгова марка вноситься в якості внеску до статутного капіталу;
- відкривається можливість вигідно продати або придбати права на торговельну марку;
- можливість правильно визначити збитки через порушення прав на позначення торгової марки;
- використання торгової марки в якості застави при отриманні корпоративного кредиту.
Види торгових марок
Торгова марка або товарний знак - це символ або комбінація символів, завдяки яким продукти виробника відрізняються від аналогічних продуктів інших. Сенс торгової марки - виділяти.
Розрізняють декілька видів торгових марок:
Словесні - складаються зі слів, букв, цифр, їх поєднань;
Образотворчі - з графічних елементів і / або поєднання кольорів;
Комбіновані - поєднання образотворчих і словесних
Об'ємні - не просто зображення, а фірмова упаковка продукту
Навіщо потрібна оцінка вартості торгової марки?
В оцінку вартості торгової марки входять оцінки назви, логотипу, знака. Дізнатися ціну іміджевої складової необхідно при таких обставинах:
- купівлі-продажу торговельної марки (знаку, логотипу);
- ліцензійній угоді на право використовувати торговельну марку, в тому числі - для визначення ціни роялті за вживання ТМ за ліцензією;
- визначенні компенсації збитку, нанесеного правовласнику при незаконному використанні ТМ;
- позначенні суми нематеріального активу як прав на ТМ, щоб внести в статутний капітал.
Вартість торгової марки формується монетизацією доходу від впізнаваності та довіри споживачів, які вона породжує. Простий приклад: на прилавку стоять дві сметани. Одна від «Простоквашино ™», друга - невідома «Сметанка». Насправді її виробляють за одним рецептом з однаковими інгредієнтами і в однакових умовах. Але ціна першої - 15 гривень,а друга - 8 гривень. При цьому все одно «Простоквашино ™» розкуплять швидше, тому що перевірений і надійний знак. В остаточному підсумку, Матроскін-виробник отримає на 100 тис. більше в порівнянні з «Сметанка». Таким чином, 100 тис. Приніс товарний знак, що при дисконтній ставці в 10% річних коштує 1 млн.
При оцінці торгової марки, знаків, логотипів експерти використовують комплексний підхід. Він охоплює аналіз всього циклу виробництва і реалізації продукту організації. В результаті стає відома ринкова вартість з урахуванням того, як відмітний елемент (товарний знак) впливає на прибуток і обсяг реалізації.
Термін проведення експертизи | Вартість | |
Оцінка вартості активів | Від 5 робочих днів | Від 5000 грн. |
Особливості оцінки вартості торгового знаку
Торгова марка (торговий знак) як така не створює споживчу вартість. Але торгова марка задіяна в рекламі, яка підвищує споживчі властивості товару або послуги. Так народжується попит на них і, відповідно, підвищується ціна.
-
Свідоцтво про реєстрацію товарного знаку;
-
Витрати на розробку, просування і рекламу знаку за період його дії (по роках),
-
Короткий опис основних проведених заходів;
-
Опис продукції, маркованої даними знаком, її конкурентоспроможність за ціною і якістю, приблизна частка продукції на ринку;
-
Обсяг отриманих прибутків за останні 3-5 років;
-
розрахунки собівартості і ціни одиниці товару з використанням об'єктів інтелектуальної власності;
-
Бізнес-план комерційного використання торгової марки (сучасний стан, тенденції розвитку та очікувані темпи зростання сегмента ринку в найближчі роки, прогноз продажів та прибутку в майбутні 3-5 роки, необхідні інвестиції тощо)
Звіт про оцінку торгової марки містить:
- опис торгової марки;
- дату оцінки та завершення складання звіту, а в разі потреби - строк дії звіту та висновки про вартість торгової марки відповідно до вимог законодавства;
- мета проведення оцінки та обґрунтування вибору відповідної бази оцінки;
- перелік нормативно-правових актів, згідно з якими проводиться оцінка;
- перелік обмежень до застосування результатів оцінки;
- опис та аналіз зібраних і використаних вихідних даних та іншої інформації під час проведення оцінки ТМ;
- висновки щодо аналізу існуючого використання та найбільш ефективного використання об'єкта оцінки обгрунтування застосованих методичних підходів, методів та оціночних процедур,а також відповідних розрахунків, за допомогою яких підготовлено висновок про вартість торгової марки;
- висновок про вартість торгової марки;
- додатки з копіями всіх вихідних даних, а також в разі необхідності - інші інформаційні джерела, які пояснюють і підтверджують припущення та розрахунки.
Законодавство
ст.12 Закону України № 2658-III від 12 липня 2001 року "Про оцінку майна,
майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні";
п.п.56,59,60 Постанова Кабінету міністрів України від 10 вересня 2003 року № 1440
Національний стандарт №1 "Загальні засади оцінки майна і майнових прав"
Чому замовити оцінку вартості бренду в Україні варто в компанії «Бізнес Ассіст»?
- Компанія «Бізнес Ассіст» - це частина міжнародної мережі зі світовим ім'ям Concordia
Global Network - Щорічна сертифікація Concordia Consultancy LTD підтверджує професіоналізм співробітників компанії
- Сертифікати та нагороди, підтверджують компетентну і якісну роботу
- Ми гарантуємо, що ви залишитеся задоволені якістю наших послуг та отримаєте точну оцінку вартості свого бренда, портфеля цінних паперів або інших об’єктів.
Додатково:
- Лояльні тарифи
- Найкоротші строки проведення оцінки
Як замовити оцінку торгової марки?
- залиште заявку на сайті,
- зателефонуйте
- напишіть на e-mail:
Чому вам варто зупинити свій вибір на «Бізнес Ассист».
Ви звертаєтеся за консультацією, на підставі якої ми пропонуємо вам варіант вирішення вашої задачі.
Укладаємо угоду і підписуємо договір, після чого наші фахівці приступають до роботи.
Ви вчасно отримуєте пакет документів з оцінкою необхідної вам послуги в зазначені терміни.