Одним з випадків, коли Вам можуть знадобитися послуги професійного оцінювача, з метою подальшого надання звіту про незалежну оцінку будь-якого виду майна або майнових прав до нотаріальної контори, може бути так звана «оцінка для нотаріуса». ТОВ «Бізнес Ассіст» здійснює оцінку для нотаріуса всіх видів майна та майнових прав фізичних та юридичних осіб. Компанія пропонує професійні послуги, що забезпечують ефективність співпраці з нотаріальними конторами з різних питань успадкування, купівлі-продажу, а також дарування або міни. При цьому для обчислення нотаріального мита також потрібна оцінка власності. Оцінка для нотаріуса в Києві, а також в будь-якому населеному пункті України може знадобитися в таких випадках:
- при вступі у спадок,
- для здійснення угоди купівлі-продажу, для дарчих,
- для міни,
- для виділення і відчуження частки,
- для позики або позички,
- та в інших випадках
Оцінка для нотаріуса може бути необхідна у випадках оцінки:
- цінних паперів, нематеріальних активів: акцій, облігацій, торгових марок і знаків, бізнесу підприємств;
- для транспортних засобів (автомобілів, мотоциклів, тракторів, комбайнів та ін.);
- для нерухомості (будинків, квартир, котеджів, магазинів, складів, земельних ділянок тощо);
- для обладнання та інженерних пристосувань;
- для повітряних суден (для літаків, вертольотів, планерів);
- для плавальних засобів (човни, яхти);
- інше.
Оцінка для спадщини
Категорія спадкових справ (визначення вартості майна для подальшого визначення виділення належних часток) – це найпоширеніший випадок, коли необхідно робити оцінку для нотаріуса.Для багатьох людей сумнівів у необхідності вступу в права спадкування не виникає, оскільки спадщина – це не тільки додаткові матеріальні блага, а й пам’ять про рідних, що пішли з життя. Однак, в процесі оформлення права спадкування більшість спадкоємців стикається і з численними правовими і фінансовими неясностями. Не маючи спеціалізованих знань, вони несуть необгрунтовані часові та матеріальні втрати, яких можна уникнути, якщо вчасно виконати експертну оцінку. Це дасть Вам інформацію, необхідну для прийняття вірного рішення: визнавати чи не визнавати себе спадкоємцем. А для нотаріуса оцінка стане підставою для оформлення документів.
Навіщо робити оцінку спадщини? Ви бажаєте точно визначити свою частку в майні, що успадковується, якщо спадкоємців декілька? Хочете оцінити можливі витрати з оформлення отриманої спадщини перш, ніж вирішити: чи доцільно її прийняти? Вам допоможе відповісти на різні питання, пов’язані з прийняттям спадщини, експертна оцінка, виконана фахівцями ТОВ «Бізнес Ассіст». Особа, яка приймає спадщину, зобов’язана сплатити нотаріальне мито. Нотаріуси вимагають оцінку для обчислення податку та нотаріального мита. З цієї суми буде вираховуватися податок (якщо він буде) і державне мито в розмірі 1% при даруванні. Ставка податку: – 0% при спадкуванні (отриманні в дар) майна спадкоємцями першої черги (резидентом України) після резидента України; – 5% при спадкуванні (отриманні в дар) спадкоємцем всіх інших черг або взагалі іншою людиною (резидентом України) після резидента України; – 15-17% при спадкуванні (отриманні в дар) нерухомості резидентом України після нерезидента або нерезидентом після резидента, або ж нерезидентом після нерезидента України.
Нотаріуси та посадові особи, які вчиняють нотаріальні дії, не вправі визначати вид вартості майна (спосіб оцінки) з метою обчислення державного мита та вимагати від платника подання документа, що підтверджує даний вид вартості майна (спосіб оцінки). За вибором платника для обчислення державного мита може бути представлений документ із зазначенням інвентаризаційної, ринкової, кадастрової, або іншої (номінальної) вартості майна, виданий організаціями (органами) або фахівцями-оцінювачами (експертами). Наші ціни доступні для максимально широкого кола клієнтів. Фахівці ТОВ «Бізнес Ассіст» гарантують точне і оперативне складання звітних документацій, незалежний характер і об’єктивні принципи роботи всіх операцій оцінки. Таким чином формується звіт, на підставі якого нотаріус може обчислити держмито і проводити подальші процедури.
Перелік документів, необхідних для оцінки житлової нерухомості:
- Свідоцтво про державну реєстрацію права власності на квартиру (житловий будинок) або документ, на підставі якого така реєстрація може бути проведена (договір купівлі – продажу, дарування чи інше).
- Технічний паспорт на квартиру / будинок.
- Ксерокопія Вашого паспорта та ідентифікаційного коду.
Перелік документів для оцінки нежитлових приміщень, будівель і споруд:
- Документи, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості;
- Технічний паспорт;
- Відомості про наявність обмежень щодо використання, якщо такі є;
- Документи, що підтверджують право власності або користування на земельну ділянку.
Даний перелік може бути розширений або скорочений залежно від особливостей оцінюваного об’єкта нерухомості, оскільки носить попередній характер. Наша оціночна компанія рада надати Вам великий спектр послуг з незалежної оцінки всіх видів власності, майна та майнових прав.
На Ваші додаткові запитання фахівці нашої компанії із задоволенням нададуть відповідь за телефонами:
Адреса: м Київ, вул. Грушецька 9А, офіс 524,
За телефонами: тел.: +38 (044) 331-1-332, +38 (094) 831 13 32
e-mail: b_assist@ukr.net
Подібні послуги
Чому вам варто зупинити свій вибір на «Бізнес Ассист».
Ви звертаєтеся за консультацією, на підставі якої ми пропонуємо вам варіант вирішення вашої задачі.
Укладаємо угоду і підписуємо договір, після чого наші фахівці приступають до роботи.
Ви вчасно отримуєте пакет документів з оцінкою необхідної вам послуги в зазначені терміни.