Оцінка майна юридичної особи – це прорахунок вартості такого майна в залежності від мети проведення оцінки, її процедури та з урахуванням усіх факторів впливу на об'єкт оцінки.
З якою метою проводиться оцінка майна юр.особи?
Оцінка майна юр.особи проводиться, як правило, для:
Укладання угоди купівлі або продажу
Відображення результатів у податковій та бухгалтерської звітності
Отримання кредиту
Подання до суду
Розрахунку митних платежів
Виділу долі серед засновників підприємства
Страхування майна
Включення до статутного капіталу підприємства
Управлінських/майнових рішень
Нерухомості
Машин та обладнання
Транспортних засобів
Фінансових інвестицій
Нематеріальних активів та іншого
Які підходи застосовуються для оцінки?
Дохідний
Витратний
Порівняльний
Оцінка майна юридичної особи може проводитись трьома підходами::
- Дохідний
- Витратний
- Порівняльний
Послуга оцінки майна юр.осіб у Києві та по Україні: особливості
Що потрібно надати для оцінки майна юр.особи?
Для оцінки майна юр. особа укладає з оцінювачем договір оплатного надання оціночних послуг та подає такі документи:
- Документ, що засвідчує право власності на майно (договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду, держ. акт про право власності та ін.).
- Технічний паспорт на об'єкт майна.
- Паспорт власника об'єкта майна або реквізити юридичної особи (з метою укладання договору про оцінку).
Строк проведення оцінки | Вартість | |
Оцінка майна юридичної особи | Від 5 робочих днів | Від 10 000 грн. |
- Термін проведення незалежної оцінки завжди чітко прописується у договорі із власником майна. Він залежить від швидкості збору та обробки оцінювачем таких даних:
- Зібраних під час огляду при відвідуванні об'єкта оцінки
- Зібраних із наданих замовником документів та вихідної інформації
- Інформації щодо наявності на ринку подібного майна даних щодо величини орендної плати та пропозицій до продажу по об'єктах такого ж типу.
ВЕДУЩИЙ ОЦЕНЩИК
Законодавство:
- Ми є частиною міжнародної мережі зі світовим ім'ям Concordia Global Network
- Професіоналізм підтверджується щорічною сертифікацією Concordia Consultancy LTD
- Велика кількість сертифікатів і нагород, що підтверджують компетентну та якісну роботу
- Ми гарантуємо, що ви залишитеся задоволені якістю наших послуг
- Лояльні тарифи
- Стислі терміни
Чому вам варто зупинити свій вибір на «Бізнес Ассист».
Ви звертаєтеся за консультацією, на підставі якої ми пропонуємо вам варіант вирішення вашої задачі.
Укладаємо угоду і підписуємо договір, після чого наші фахівці приступають до роботи.
Ви вчасно отримуєте пакет документів з оцінкою необхідної вам послуги в зазначені терміни.