Є частиною міжнародної мережі зі світовим ім'ям Concordia Global Network
Незалежна оцінка та судова експертиза в Києві і по всій Україні
Незалежна оцінка та судова експертиза в Києві і по всій Україні
Услуги
Hi, How Can We Help You?

Технічний паспорт на квартиру

Часто ми не замислюємося про стан, в якому знаходяться документи на квартиру, до виникнення ідеї проведення операцій з нерухомістю. І ось тоді з’являються проблеми з технічним паспортом. Давайте з’ясуємо, для чого потрібен цей документ, як його отримати і яка установа займається складанням технічних паспортів.

Технічний паспорт на квартиру в Києві являє собою план квартири (виконаний в масштабі), з докладним і вичерпним описом всіх характеристик приміщення. Це і кількість кімнат, і загальна площа приміщення, висота стель, дата спорудження будинку і останнього капітального ремонту, інформація про перебудову, фактичне місце розташування (адреса) об’єкта, кількість поверхів у будівлі, тип опалення, наявність водопроводу, каналізації і т.д., інвентарний, реєстровий, кадастровий номери, відмітка про внесення відомостей про даний об’єкт до Реєстру об’єктів нерухомості, власник (особа, що володіє), використовувані будівельні та оздоблювальні матеріали, опис лоджії (балкона) – закрита, відкрита лоджія і т.д. Крім того, у технічному паспорті квартири вказується первинна, так звана інвентаризаційна вартість нерухомості, яка нижча за ринкову.

Таким чином, технічний паспорт є основоположним і необхідний при перекладі житлового приміщення в нежитлове, перебудові чи переплануванні житла.


Для чого потрібен техпаспорт на квартиру?


В Україні Технічний паспорт на квартиру складається на житло при первинній інвентаризації і є її результатом. Тобто, після завершення будівництва нових багатоквартирних будинків, забудовник вперше замовляє отримання технічного паспорта на багатоквартирний будинок для реєстрації прав. Умовно можна говорити про те, що паспорт на квартиру в багатоквартирному будинку є свого роду складовою частиною технічного паспорта будівлі. Але при цьому, обов’язком власника даного житла буде отримання технічного паспорта на конкретну квартиру. Всі зміни в об’єкті капітального будівництва (перепланування, реконструкція, переобладнання, зміна рівня інженерного благоустрою і т.д.) обов’язково повинні бути зроблені тільки з дозволу органів БТІ, узгоджені з ними і відображені в документах на квартиру. Це буде вже вторинна або позапланова інвентаризація.

Вважається, що планова інвентаризація об’єктів нерухомості повинна проводитися кожен рік і технічний паспорт на квартиру не повинен бути старше 1 року, а план квартири в ньому і її реальне планування повинні відповідати.

Тому перевірка відповідності реального планування квартири з її планом в техпаспорті – найважливіша деталь підготовки до угоди. Слід звернути увагу на те, що переплануванням вважається будь-яка зміна загальної площі квартири, навіть незначна, і вимагає дозволу органів місцевого самоврядування. Бажано попросити Продавця квартири вирішити проблему, що виникла з планом БТІ ще до угоди. Інакше, на жаль, може виникнути ситуація, що після покупки квартири Вам доведеться платити штраф та узаконити перепланування, зроблене попереднім власником квартири в судовому порядку, що не дуже приємно.

Без сумнівів з січня 2013 року, демонополізація в сфері інвентаризації значно спростила процес її проведення, зробивши її більш зручною та зрозумілою.


Де замовити техпаспорт на квартиру в Києві?


ТОВ «Бізнес Ассіст» надає комплекс послуг з проведення технічної інвентаризації і відповідно виготовлення технічних паспортів на квартири в Києві та області для фізичних і юридичних осіб з подальшим оформленням технічного паспорта квартири для наших замовників на дані послуги.

Фахівці ТОВ «Бізнес Ассіст» пройшли необхідну атестацію архітектурно-будівельної комісії при Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлового-комунального господарства України та отримали кваліфікаційні сертифікати інженера по інвентаризації нерухомого майна, що, дозволяє їм якісно і оперативно виконувати технічну інвентаризацію квартир по Києву та Київській області.


Які документи потрібні для отримання технічного паспорта на квартиру?


Документи, які необхідно надати: 

  • заяву на технічну інвентаризацію в письмовій формі;
  • документи, що засвідчують особу – копія паспорта та ідентифікаційного коду замовника;
  • оригінал правовстановлюючого документа на квартиру (свідоцтво, договір купівлі / продажу, дарча, і т.д.) і його ксерокопія;
  • старий техпаспорт (при наявності);
  • проектну документацію (якщо є);
  • довідка з кооперативу і ордер (у разі приватизації)
  • можливе надання додаткових документів (список не є вичерпним).

Яка ціна на технічний паспорт на квартиру?


ВАРТІСТЬ ОФОРМЛЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТА НА КВАРТИРУ ІЗ ВНЕСЕННЯМ ДО РЕЄСТРУ БУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Об’єкт Технічної інвентаризації Строки оформлення Тип техінвентаризації Вартість
вартість послуг технічної інвентаризації квартир в м.КИЄВІ
КВАРТИРА 2-3 дні поточна від 1500 грн.
вартість послуг технічної інвентаризації квартир в КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
КВАРТИРА 2-3 дні поточна від 2000 грн.

Від Вас знадобиться лише:


  1. передплата 100% (при укладенні договору на проведення технічної інвентаризації);
  2. допуск нашого інженера для проведення інвентаризації у зручний для Вас час;

Крім того:


  • Ми працюємо по Києву та Київській області без бюрократичних процедур характерних для комунальних БТІ.
  • Оперативно, за доступними цінами і на найвищому рівні, завдяки комплексному та відповідального підходу наших фахівців до питання.
  • Безкоштовна юридична консультація при угодах та операціях з квартирами.
  • Безкоштовна консультація з питань оцінки квартир та її подальше проведення, у разі необхідності, за мінімальними тарифами.

Звертайтеся до нас і ми вирішимо всі проблеми з оформленням технічного паспорта на квартиру. Оформлення технічного паспорта ви можете замовити прямо зараз за телефоном нижче, ми завжди вам раді.

Адреса: м Київ, вул. Грушецька 9А, офіс 524,

За телефонами: +38 (044) 466-13-32, +38 (067) 333-13-32

e-mail: b_assist@ukr.net

Замовити оцінку
Етапи роботи «Business Assist»

Чому вам варто зупинити свій вибір на «Бізнес Ассист».


 

Консультація
Консультація

Ви звертаєтеся за консультацією, на підставі якої ми пропонуємо вам варіант вирішення вашої задачі.

Підписання договору
Підписання договору

Укладаємо угоду і підписуємо договір, після чого наші фахівці приступають до роботи.

Результат
Результат

Ви вчасно отримуєте пакет документів з оцінкою необхідної вам послуги в зазначені терміни.

Наші клієнти
ЯК НАС ЗНАЙТИ?